Snigel JAKT!!! Med roniizz ♥♥

Heej :P Ikväll har jag varit med Ronja.. Vi hade en egen liten maj-brasa :D Fast istället för att vara med och kolla på maj-brasan så samlade jag och Ronja småå sniglar.. (med skal på ofc;) Vi samlade kanske 20 - 30 st sniglar.. Men sedan tröttnade vi och gick in.. Men vi visste inte vart vi skulle ställa sniglar så vi var på väg ner till lagården... Och på vägen halkade jag och ramlade och slog i handen i en sten.. Så nu gör handen jätteont :(:( :shy: Och alla sniglar som vi hade i en röd hink åkte ur hinken och dooog :( Snacka om att vara klumpig!!

Kommentarer
Postat av: Roniis

Aaa..snigel jakt kan man kalla det..!



Meeen..det var tur att du klara diiig..vi var inte så mycket vid älden...men pipit..mycket vid sniglarna..:D....puss.älskar diiigg..:D

2010-04-30 @ 23:14:07
URL: http://rooonjaas.blogg.se/
Postat av: aliziaolzzon <33

Jaaa, du har helt rätt :P tuuur att jag inte dog i backen :P:P:P :D

2010-04-30 @ 23:15:45
URL: http://aliziaolzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0