Tjenixen pizz!!

Tjenixxen Pizz ♥  Just nu sitter jag brevid dampiga Ronja.. Hon sitter och skrattar typ hela tiden.. SKIT JOBBIGT (skääämt.) Det är tvärtom jag sitter typ och dampar sönder mig själv...!!!!!! Gomorron.. Ja idag var vädret soligt.. Gomorron.. Ja nu ska vi se vad vi ska hitta påå.. Det här inlägget tar typ evigheter att skriva eftersom jag hela tiden råkar trycka på massa knappar på tagnentbordet .. Assooo onödiga knappar.. Jag råkade få upp Paint men jag vet inte hur... Ska testa mig fraam dit igen :P HeRrÅåÅå!!!


puss puss / alicia :love:


Kommentarer
Postat av: i

2010-04-30 @ 18:44:01
Postat av: Isabella

Hej! Har varit på semester. Jätte skönt var det. Men nu har jag kommit hem. Jag tog bort min blogg förut eftersom jag inte orkade med den. Men iallafal. Trevligt tryckande!

2010-04-30 @ 18:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0