Shopping <3

Idag ska jag och mamma åka och shoppa :) först och främst så ska vi köpa kläder till dansuppvisningen, benskydd till fotbollen & vinterskor! Sedan måste vi även köpa spån och sand till hamstrarna! Vi kommer att åka när mamma kommer hem från jobbet och vara borta hela dagen. Så ge mig en liten lyckospark för jag kommer säkert halka med stövlarna. (fråga mina kompisar om ni inte fattar) HAHA!.. Så nu ska jag gå och äta lite frulle! Vi ses senare råå <3 :)

Förresten jag håller på att bygga ett 200 bitars pussel. Så säg lycka till :) Ni får se det när jag är färdig! :D Hejdå ♥

FULA LILLA JAG !

Kommentarer
Postat av: Tessi <333

Söta lilla du! <3

2010-12-05 @ 18:05:11
URL: http://fiinast.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0