Ska man verkligen säga godmorgon när klockan är 12:10?

Nu har jag precis vaknat. Pappa håller på att göra lunch. Jag hoppar över frukosten idag eftersom att kl är 10 över 12. Men jag tycker att det är konstigt att jag vaknar så här sent efter som att jag bara gick och lade mig kl 1 igår:S Men det blir inget med att pressa hö idag eftersom att det har regnat och det kanske kommer att regna idag. Så det blir väl imorgon. Nu är maten klar! Men jag kommer ha datan på endå!

Förlåt för att bloggen ser så konstig ut. Men jag håller på att renovera den!!


Helen och jag!

Kommentarer
Postat av: Johanna [foto]

sv: Joo, jag skulle kunna göra en design åt dig. Du skulle kunna kommentera min blogg om hur du vill ha designen, och kanske skicka lite bilder :)

2010-06-26 @ 20:13:17
URL: http://johannafyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0