welcome back.! <33

Jag vet.. Ingen kommer att läsa det här inlägget.. Men iaf.. Så här såg min helg ut:

FREDAG:  Jag åker från skolan kl. 12. Sen åker vi mot göteborg kl. 1 Vi var framme typ kl 9 på kvällen!

LÖRDAG:   Vi gick på liseberg.. De karusellerna jag åkte som jag vet vad de heter var: BALDER, UPPSKJUTET, NGN TÅG BERG O DAHL BANA, SLÄNGGUNGORNA, m.m... Den karusellen jag åkte mest av var uppskjutet.. Jag ville åka den flera gånger sen.. Men vi skulle hem då  (kl. 11 på kvällen)

SÖNDAG:  Vi var i slottsparken (tror jag att det heter) Sen kl 6 på kvällen så åkte vi hem.. Vi komm inte hem förän på natten:P


PUSS PUSS // aliciaolsson... <33 


skriver mer sen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0