I am the KOCK!! today ...

Heej idag har vi varit på universitetet och tittat på någon föreställning.. :D Det var sådär.. Förutom när vi skulle äta lunch.. Då var det jättekul.. tänker inte berätta mer än såå !! Okeey, det är tråkigt om att berätta om skoldagen så jag berättar vad jag gjorde efter skolan! Joo, jag var med lilla Ronja.. Först satt vi lite vid datan.. Typ en halvtimme elr mindre.. Sen övade vi på en coool dans med typ Dolly Parton :P Men jag ska gå och laga mat nu till hela familjen.. Pappa o mamma tapetserar mitt rum så jag måste laga maten idag.. Det blir nog något enkelt som makaroner och köttbullar :D


Hur jag träffade Teddy: Joo, det var så här.. Jag var i skolan och så hade felicia ritat en teddybjörn som levde i sin hand... Hahahah.. Sen skulle man göra engrej med Teddy.. Asso inte på det viset utan så att Teddy flyttades till andra handen.. Det är svårt att föklara så jag visar på att videoklipp någon gång!!


puss puss / alicia :love:





Kommentarer
Postat av: Isabella

You are so cute! :love:

2010-05-11 @ 18:38:09
Postat av: alicia<3

näääe! Det är jag vel inte :D :blush:

2010-05-11 @ 19:00:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0