Igår/idag ??? <3 :P

Igår jagade jag,Emma,Mamma,Pappa kaninerna för dom hade rymt.. Vi fick in Stampeeen.. Men Soten gömde sig under ett par trädstockar som låg på marken.. Zimba försökte hjälpa mig så han gick under stockarna till Soten.. (dom är kommpisar) Tillslut fick vi ut honom därifrån och han gick in i lagården :D Efter det så lekte jag med en kattleksak med Zimba.. (en pinne) Då såg jag Lurven så jag gick långsamt fram till honom med pinnen i handen.. Zimba följde såklart efter så Emma fick leka lite med Zimba.. herregud.. Zimba går efter mig hela tiden.. Han är fast vid mig :D Men iaf.. Då började lurven leka med mig.. Det var så gulligt och jag blev väldigt chockad för Lurven är egentligen rädd för människor.. Men sen komm Zimba och ville leka med min pinne för Emma var nog ganska tråkig:P Såå då sprang Lurven iväg.. :( Menn sen hade Lurven och Zimba brottningsmatch.. Zimba vann.. för Lurven gav upp :(:(:(:love: Om jag ser Lurven igen så ska jag försöka ta ett foto på honom :love:
________________________________________________________________________________________________

Men nu ska jag nog sitta vid datan ett litet tag.. Kanske spela Icy Tower elr ngt.. (jag ligger 2:a på det spelet..:cool:
________________________________________________________________________________________________

PUSS O KRAM SKUMBANAN / aliciaa <3 :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0