Katterna! LOVE ZIMBA & ZAGA !! <3♥

Jag har varit ute dom senaste timmarna.. Jättekul.. För vi håller på med min gaderob som jag ska ha i mitt nya rum.. Kanske kan flytta in dit nästa helg! Fett kul asso.. Nu sitter jag och äter kola kakor som jag har gjort själv.. Men iallafall.. När jag var ute så var jag med mina älsklingar, Zimba o Zaga.. Dom e såå himla keliga.. Fast sen tröttnade jag på att vara i lagården och kela med dom så jag gick därifrån ! Men dåå ser jag att Zimba o Zaga följer efter meej:D Det är såå himla gulligt..

puss puss / alicia :love:


Det här är min katt Zimba.. Jag vet att ni har sett bilden förut men
jag har typ inga bilder på Zimba.. :P HERRRÅÅÅÅÅÅ!!!! :love::love::D:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0