Ska dusha nu !! ♥

HeHe.. skulle egentligen ha gått och duchat för en halvtimme sen men ändåå.. Skriver ett litet snabbt inlägg just nu.. Idag efter skolan åkte jag till dansen och dansade.. Elr jja, först köpte jag biljetter till dansuppvisningen som är den 15 maj.. alltså nästa lördag :D Såå om du vill köpa biljetter så måste du nog skynda deej för biljetterna till 13:00 uppvisiningen är full såå  nu är det bara 16:00 uppvisningen kvaar!! Fast den tar nog slut snart den ocksååå :) Men iaf.. I skolan idag pussades RONJA O MARKUS.... hihihihihih.. Men  J&J kramades bara:( Faaaen vad fega doom äääär!!! Men iaf.. Nu ropar mamma på mig.. Måste ducha.. HERRÅÅÅ!!! Skriver imoorn..

puss puss / aliziaolzzon :love:


Kommentarer
Postat av: j

jag kände inte för det idag men kanske imorgon

2010-05-06 @ 21:39:25
Postat av: alicia<3

Okeeej ?? Vem e det?? johannes elr Jennifer??

2010-05-07 @ 13:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0