*Första advent* !

Idag är det första advent, & vi har tänt det första ljuset. Tiden går så himla fort. Det känns som att det var igår som jag började 6:an. Och lite av sommaren finns i vintern också! Nej, jag längtar bara mer på sommaren nu! Haha.

Igår sovde jag över hos Ronja så därför har jag inte kunnat blogga och imorse när vi vaknade så var deras bilar igensnöade! Det har snöat sk*t mycket inatt :D. Kommer att visa bilder senare i inlägget. Och nu sitter jag och dricker varm O´boy! Jättegoott <3 Emma håller på att tjata på att vi ska gå ut. MEN jag vill inte, det är ju iskallt ute :S Haha, men nu ska jag stänga av och gåå ut! Hejdå <3

FAST DET E MYCKET MER SNÖÖÖ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0