2a Juli 2011

Hejhej! :D Just nu är jag med Ronja, vi är inne på facebook och bloggar.  Ikväll ska jag till Tor och sova hos honom för att pappa är borta med 2 av sina gamla klasskompis Linda och nån till! ;) Så han kommer hem på söndag eftermiddag.

Någon gång i veckan ska jag och Ronja åka till gröna lund, fast jag vet inte om jag får ännu men hoppas det! För jag har inte varit där sen jag typ var 6 år :s och ändå så bor jag så himla nära.. Men jag är typ på liseberg varje år. Där är det roligare än grönan tycker jag! :D

Nu ska jag gå, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Haha ska rita typ hur min design ska se ut :D

2011-07-02 @ 15:11:15
URL: http://mikishow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0