Puss och kram, i love you <3

Förlåt att jag inte uppdaterat på länge! Men jag kan berätta vad jag har gjort igår och idag :)
Igår var jag med Tor. (hemma hos mig) <33 Sen skulle han hem. Och så bestämde vi att jag skulle sova hos honom så då åkte vi till honom! Och när vi var hemma hos honom så tittade vi på film och spela kort och jaah typ det! Seeen gick vi och snaarka! Och typ mitt i natten bytte vi sääng med varandra.. HAHAHA.. Det var fett kul för jag vaknade och låg i hans säng och han låg i min! XDD

Och idag skulle vi åka med båten men det blev inget för det typ spöregnade! Men imorgon ska vi åka ut med båten.. om det är fint väder alltså! Vi får väl hålla tummarna och se imorgon! :D

OCH JUSTE!! Idag gjorde vi en gröön kladdkaka! Den var ganska god. Men den såg möglig ut! Och så gjorde vi blåå spagetti.. HIHI :D Busiigt vah?

Kladdkakan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0