12e Juni 2011

Godmorgon! Har ni sovit gott?
Det har inte jag gjort i alla fall! Jag vaknade av att Emma kom in och sa "Alicia det åskar jag är jätterädd!!" Och jag bah "Nej det gör det inte" Jag typ halvsov för jag hörde ingen åska! Sen kom hon in igen och väckte mig ordentligt! Då hörde jag hur det verkligen spöregnade och det åskade. Och så kom en blixt som lös upp hela rummet! Då gick jag och Emma ner till köket! Drog för gardingerna och skulle spela Fia med Knuff! Då kom Helén in till oss och tänkte vara med! Men vi var så jäkla trötta så vi gick och lade oss igen! Och klockan var typ 5 och då vaknade jag! Så är jääättetrött idag!

Men idag ska jag vara med Tor, han kommer vid 13:37 I think!

Kommentarer
Postat av: emilia

Love the bild asså ;) <3 säkert ett proffs som har tagit den bilden ;) <3 <3

2011-06-12 @ 12:58:21
URL: http://ddarliingg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0