Roses are red violets are blue, i have 5 fingers and the mittle one is for u :)


Åhh, det är såå skönt att det är midsommar! Jag älskar den här tiden på året, man äter god mat, jordgubbar, dansar runt midsommarstången och kör 5-kamp! Det jag hatar eller är rädd för är alla som blir fulla, dom kan säga och göra vad som helst! :( Så ikväll kommer jag gå in och göra nåt annars kommer jag typ döö!

Just nu sitter jag ute på en stol och tittar när några tjuvtränar inför 5-kampen (kastar pil). Jag ska erkänna att jag också tjuvtränar lite.. ;)

Har tyvärr ingen bild från midsommar, hoppas jag tar några bilder innan dagen är slut! Så ni får se min fina midsommar! :D

Kommentarer
Postat av: Nadine

snygg blogg !

Har startat en dagensblogg vill du vara med ? komigen ! http://nadiinz.blogg.se/2011/june/dagens-blogg.html :D

2011-06-24 @ 23:09:02
URL: http://nadiinz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0