Vad jag har gjort i helgen!

Fredag: Jag var i skolan, efter det drog jag och Bella hem till mig och hämtade kläder för att jag skulle sova hos henne! Sedan tog vi bussen till henne och på bussen träffade vi Tor! ♥ Hemma hos Bella så samlade vi på lik, det var jätteäckligt och efter det så duschade vi för vi stank verkligen skitäckligt!

Lördag: Jag och Bella vaknar på morgonen, fixar iordning oss och tar bussen till Jossan. Sedan tittar vi på TV och är ute lite då och då! Sedan gick vi och mötte Linus och Isac för dom skulle också sova hos Jossan. Och så satt vi och tittade på skräckfilm. Och jag som hatar skräckfilmer satt under täcket och skrek skitmycket! Haha ^^

Söndag: Jag och Bella vaknar vid 9 (alla andra sover) och vi går ut på Jossans altan och sen går vi och stirrar ut Jossan när hon sover! xD Vi går ner och fixar pizza och går och tittar på TV! Sedan vid 11:30 så går jag upp till pesionärshemmet (stavning?) och väntar för pappa ska komma och hämta mig! Och nu sitter jag här och gör ingenting..


Idag ska jag försöka hinna med att göra 2 fotbolls-mål till vår baksida! Good Luck, Alicia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0