Berättar om det som hände igår!

Det är många som undrar vad som hände igår, skrev i min logg såhär "Är fortfarande är chock! är jätteledsen :'("

Jo såhär var det! Jag satt och tittade på idol som vanligt och så kom min katt smygandes in i vardagsrummet. Sedan kom min syrra och var jätteledsen och skrek "HON HAR HAMSTERN!" Jag fattade ingenting.. Sedan kom pappa och skrek "TA KATTEN!!" jag fattade fortfarande ingenting men jag försökte ta katten endå! Sedan stängde vi in katten och då sa pappa att hon hade tagit hamstern. Så vi försökte se om hamstern var skadad på något sätt. Men jag var i chock så jag vågade knappt gå in i rummet! :( Kunde typ inte andas normalt heller. Men jag försökte titta om hon mådde bra. Hon mådde jättebra, hon hade bara ett litet jack i sin päls (elr vad det heter?) Så vi tog in henne i buren så att hon fick lugna ner sig!

Och nu sitter jag typ också i chock? Har gjort det enda sedan 21:00 igår! :(

Jag saknar dej Snövit! Kom tillbaka! :(

(min hamster som dog i juli/augusti?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0