Börjar om på nytt!

Jag börjar från och med nu om på nytt här!
Det var skönt att ha en bloggpaus i 5 dagar (?) men jag saknade verkligen att kunna komma hem efter en skoldag, sätta mig vid datorn och bara blogga helt random! Så I'm back ;)

Ni ser att jag har en alldeles ny design! Har hållt på med den heeeeeeela morgonen och jag blev faktiskt riktigt nöjd. Den känns kanske inte så seriös, men vem har sagt att den behöver vara det? xD

Skriver snart ett inlägg och berättar vad som har hänt medan jag vart borta!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hej, när du har gjort en gimp bild och vill ladda upp den hur gör du då? För på blogg.se kan jag inte ladda upp min header jag gjort på gimp.. :( Tacksam för svar!

2011-09-25 @ 12:08:51
Postat av: Daniel

Va bra att du har börjat blogga igen. Gillas starkt! :)

2011-09-25 @ 12:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0