Godnatt <33

5 saker jag inte kan vara utan;
• Min dator
• Mobilen
• Alla mina kompisar + min pojkvän
• Musik
• Stora tröjor!

5 filmer jag tycker är bra ;
• Grease
• Twilight Saga
• The Proposal (?)
• Hitta Nemo (xD)
• Om en pojke

5 maträtter jag älskar;
• Tacos
• Grekisk sallad
• Klyftpotatis, cornfilé & bearneisesås
• NUDLAR!
• Stuvad pyttipanna

5 städer jag besökt och vill besöka igen;
• Agia Napa
• Oslo
• Göteborg
• Frig tree bay
•  stocholm?

5 saker jag vill göra;
• Flytta till Spanine
• Sjunga duett med en kändis
• Flytta hemifrån
• Åka utomlands
• Blogga 24/7

5 saker jag ogillar;
• Players ..
• ORMAR
• Folk som tror att dom är någon annan?
• Harry potter filmerna
• Avundsjuka människor

 

Nu ska jag sova <33


Kommentarer
Postat av: A N N I L I V . S E

Hejsan var gärna med i min tävling - BLI VECKANS BLOGG! :)

2011-09-02 @ 22:33:33
URL: http://anniliv.se
Postat av: linda

hur många besökare brukar du ha ca?;p <3

2011-09-03 @ 10:31:34
URL: http://liindasliife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0