SVAR FRÅN FRÅGESTUNDEN!

Jossan:
Vilken skola går du i nu?
Svar: kyrkis :P

Lucas:
Hur många killar har du pussat?
Svar: ooj den var svår.. jag vet inte

Oliver
Hur många år är du?
Svar: snart 12

Oliver
Vad heter du i efternamn?
Svar: Olsson :S

Serena:
1.Vilken färg är ditt hus?
2.vad gillar du att göra mest i hela världen?
3.vilken är din favo mat?
4.vad vill du bli kallad helst Alice elr Lisan?
5.vill du göra något nån dag?
6.viken är din favo artist?
7.vilken är din favo godis?

Svar:
1.grått
2. vara mee kommpisar och sitta vid datan
3. Jag gillar sushi och tacos
4. ALICE
5. MAYBE
6. Typ Justin Bieber :P :$
7. choklaad :D

Förlåt för dom stora bokstäverna :P

Kommentarer
Postat av: Lina kännner sig förvirad :O

Alicia jag har inte frågat om du tittar in på min blogg ofta :O, måste vara någon som vi skoja? det är typ första gången jag är inne på din nya blogg... men fin var den :D

2010-04-14 @ 15:35:34
URL: http://linasess.blogspot.com
Postat av: alicia <33

Den måste ha blivit ett missförstånd XD Kan ta bort kommentaren där det står Lina.. Undrar vem som skrev det?? :S

2010-04-14 @ 17:08:31
URL: http://aliziaolzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0