5e Oktober 2011

Godmorron! Vaknade precis av att min väckarklocka ringde under sängen! :s jag hade tydligen haft ner den på golvet när jag låg och sov.. Hur lyckas man egentligen?

Men iaf, idag på morgonen så har jag hemkunskap.. Vi hade i läxa att baka något med jäst, men som vanligt så glömmer jag bort det! Och vi skulle t.o.m ha med oss intyg! :o Hähähähäh, jävlarns smartass man är asså ;)

Efter skolan så ska jag med Emilia och titta när hon rider! Ska bli kuuuuleeliiikuuul (även fast jag inte har nåt intresse för hästar). Men jag kommer nog hem ikväll, men kanske inte bloggar för jag åker till pappa och där håller dom på och bygger om så har ingen aning om jag har tillgång till en dator..

Men skriver när jag har tid! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0