Om mig

Syskon: En syster
Hårfärg: Svart
Ögonfärg: Blå/Gröna
Dröm Rum: Mörka möbler, ganska mörkt rum!
Vad shoppar du helst: Lalalala, jag vet inte!
Hur många skor har du? Kanske 4 par?
Hur många par byxor har du? Ja, jag brukar sitta och räkna mina byxor för jag har inget liv..
Favorit färg: Svart och turkos
Favorit sport: Hockeeeeey
Snusat? heheheheheh, har provat..
Hoppat bungyjump? Nej, jag är höjdrädd xD
Brutit mot lagen? Vem har inte cyklat utan cykelhjälm?
Fått dig själv att kräkas? Nej..
Vad använder du för schampo? Jag vet inte, tar det som finns.. Bryr mig inte O.o
Vad är du mest rädd för? HISSAR och rutchkanor som är som en tunnel xD
Vad lyssnar du på just nu? Ingenting..
Pizza eller choklad? CHOKLAD FTW!
Guld eller silver? Guld
Roligast idag: Inget har varit roligt.. -.-
Vad vill du helst av allt göra just nu? KUNNA GÅ NORMALT! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0