Gjort en design!

Nu har jag gjort en design till Jennifer! Jag blev ganska nöjd med den och jag hoppas att Jennifer också blev det!!
Så här ser den ut:
(klicka på bilden om du vill se den fast större)
____________________________________________________________________________________
HEEEJ!
Har suttit vid datorn hela dagen men har inte hunnit blogga något :S Men nu gör jag det! Jag har varit för upptagen så jag har inte hunnit blogga något. För jag har ju som sakt fixat Jennifers blogg :) Och vill ni se alla min bloggar som jag har haft så gå in på:
Lisan-blogg
Lisan-semester

Semester
Pizap
Gulligaste Amy
Katteer
aliciaolsson
Sen har jag säkert haft fler men orkar inte rabbla upp alla ;) <33

NU SKA JAG STÄNGA AV DATORN! HEJDÅ <33333 ♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0