från stockholm till göteborg!! ♥♥<3

PÅ VÄG TILL GÖTEBORG:

visst är vi lika??

Dissa fajset!:P

Gränna!

polkagris affären!

Vad mycket det fanns att välja mellan!

typ vättern elr ngt.. e inte så duktig på sånt däraa!! <33

en fågel..

min middag!!

en orm..:)

här sitter dom och äter..

Ucsh vilken ful bild..!!


Hemma hos Helén:

hemma hos helen (faster)

på utsiktsberget..

igen..

outfit i lördags.!

jag i helens solglasögon!! <33





Emma o helen!

uppskjutet!!

balder ( som jag åkte..)

där sitter jag och Sandra.. Jag sitter längst bort i rosa tröja! mamma fotade <33

när vi åt mat!

jag och sandra!


hemma hos sandra:


hennes vardagsrum..

det här vann vi.. fast en större-.. kanske kan fota den sen.

dvd spelare!!:P

jaag..

En film..!!

Kommentarer
Postat av: ronja

heejsan okej du sitter ju brevid meej.. .:P

2010-06-10 @ 16:03:03
URL: http://markuslover.blogg.se/
Postat av: aliziaolzzon<3

mmmm :P

2010-06-13 @ 13:09:12
URL: http://aliziaolzzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0