KOMMER BARA SKRIVA DET HÄR INLÄGGET IDAG!

Gomorron igen! Idag såg det ut som att det skulle vara en hälig dag! Soligt väder och jättefint!! :) Men ialla fall.. Igår kom Lina,Elias,Wilma,Anders och Sanna hit på middag.. Det var  jätte kul! När vi skulle köra kub (stavning) så ville Emma och Wilma vara själva i ett eget lag och att jag och Lina och Elias skulle vara i ett lag.. Men det ville inte vi så vi sa emot.. Men vi blev med Elias ändå och det var ganska bra för att Elias gav oss godis klubbor för att vi var med i hans lag.. Bra va!!! :D:):P

puss puss / alicia :love:

Kommentarer
Postat av: Isabella

Vilken smak ?

2010-05-02 @ 10:28:35
Postat av: paulus

diskmedel

2010-05-02 @ 10:38:51
Postat av: alicia<3

Nääj.. Det smakade faktiskt Trocadero (stavning) Fast det var ett tugummi jag fick som smakade diskmedel.. Jag sa till Lina att ni brukar säga att allt är diskmedel :P HAHAHAHAH!

2010-05-02 @ 11:01:40
Postat av: alicia<3 forts.

Att ni lurar mig att det är diskmedel asso :P

2010-05-02 @ 11:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0