MIN DATA HAR DAMP!!

Idag har min data typ damp.. Vill  lägga upp lite bilder ocksåå.. Men men, jag har juu inga.. E inte på så bra humör idag! Lite sur o grinig och trött.. såå.. jaa. !  Sorry alla klasskommpisar.. Ni har fått stå ut med mig hela dan.. Gillar inte meej själv.. e alltid den som e sist på allt... Och har inga kommpisar förutom 2 som jag hoppas jag kan lita på tills jag går ut skolan!! :) Men aja, man får väl inte allt?? Och hoppas jag får några kommpisar i 6:an .. F flyttar juu:(


Men iaf, nuuu ska jag spela Icy tower.. sen ska jag ta ett dopp i Rangsta...:D Heråå..


PUSS PUSS / ALICIA :love:



PS. Kanske fotar och lägger ut på bloggen sen:):P:D:cool:

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag litar på dig och jag vill jättegärna vara bra kompis med dig! LOVE YOU!

2010-05-21 @ 16:52:42
Postat av: alicai<3

♥♥♥♥ <33

2010-05-21 @ 18:15:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0