Förlåt för dålig uppdatering!

Alltså den här dagen har varit fett jooobbiig! Okej inte hela dagen men nästan.. Först var jag hos Lina och det gick bra :) Sedan när jag skulle hem så köpte jag en glass och typ efter det kom bussen så jag fick slänga glassen! Sedan när vi var vid Ekhamra Vägskäl så stannade bussen och vi kunde inte åka vidare.. Så jag satt där skitlänge! Efter det blev jag jäääääääätte kissnödig alltså det var KRIS! Så jag ringde Bella men hon svarade inte. Så jag ringde Johan och det visade sig att han bodde nära! MOHAHAHAHAHAHAH!! Så jag gick dit och typ gick på toa sen tittade vi på TV och så gick vi till bussen (alltså nästa buss som gick, och den gick typ 21:13 eller nåt sånt) OCH ÄNTLIGEN SÅ VAR JAG HEMMA!!

men nu måste jag gåå.. OMG!! det är en myra på datarn DAAAAAAAAA :(

Lina har fotat den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0