Jättetrött!

Jag har nästan precis vaknat och är jättetrött! Har tänkt att läsa lite ur "Så länge vi båda andas" för jag har inte så många sidor kvar. (Jag är på s. 480 & det är 556 sidor i hela boken) Okej, det är väl ganska mycket men om man räknar med att det är väldigt många sidor i boken och att jag har läst mer än hälften och har mindre än 100 sidor kvar så är det ganska litet! ;)

Men nu ska jag sätta mig och läsa. Jag ska försöka läsa ut boken innan påsklovet är slut! Lycka till, Alicia! ♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om att bli dagens blogg :D

2011-04-20 @ 09:12:33
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0