Sorgligt inlägg :'(



Säger godnatt nu eftersom jag måste lägga mig tidigt. Det är ju skola imorgon! :(
Men det här blir det allra SISTA inlägget i kategorin Sommarlovet 2011.. Sen kommer jag aldrig mer skriva på den här kategorin! Snyft, det här är riktigt sorgligt ju! Varför är det bara jag som gråter? Kom igen nu feegiisar!!

Haha jaja, nu struntar vi i det där för imorgon börjar ju SKOLAN! AHHH varför går vi i skolan? Lär vi oss inte alldeles för mycket! Det gör jag i alla fall för min hjärna kommer typ sprängas om jag får lära mig mer! :'(

Godnatt Godnatt så hörs vi imorgon efter skolan (vi går bara 1 timme typ hihi)

Kommentarer
Postat av: Anielica

Heej !

Du gjorde om min blogg förut, remember? :)

Skulle vilja ha en ny, med lite andra bilder osv! Vill du fixa det så skulle det vara as schysst!

2011-08-22 @ 22:57:13
URL: http://holmsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0