Lär känna mig bättre!


Husdjur: 5 katter, 2 kaniner, hamster, fiskar och höns! :)
Favorit djur: Katt!
Favorit mat: Tacos/Wok
Få fritididen gör jag: Bloggar, är ute med kompisar, dansar och sjunger!
Jag tränar: Dans, ska börja ta sånglektioner också..
Om jag vann en miljon: Flytta hemifrån så fort som möjligt! xD
Civilstatus: har pojkvän!
När jag blir stor vill jag: jobba med något kreativt och … välbetalt!
Med min blogg: vill jag gå så långt det går!! ;)
Med min sångkarriär: Vill jag komma ganska långt. Jag vill utveckla min sångröst och när jag blir stor kanske söka till någon ... sångtävling!
Favoritblogg: Läser många bra bloggar, men har ingen direkt favorit!

Kommentarer
Postat av: Linneaaa

är du född 1999 eller 98? :D

2011-10-05 @ 17:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0