Min dag!

Har varit med Lillen idag! Vi började med att kratta bort alla äpplen som låg på marken.. det var asjobbigt men vi gjorde det bara för att få 20:- var! hahahahah xD Sedan hoppade vi studsmatta med min syrra och jah.. hon dampade asmycket! Sen drog han hem och så hade jag hans tjocktröja på mig och så glömde jag ge tillbaka den.. hähähäh:p

Men vet ni en sak? Jag har fler besökare på Candyplanet än vad jag har på den här bloggen? :o Det är fett skumt för jag bloggar knappt där! ;) Men aja, vi får se om jag byter till den bloggen!

Blink-182 in my heart ♥

Kommentarer
Postat av: lillen

hur mycket läsare har du på candyplanet och hur många på den här???

2011-10-10 @ 15:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0