11e September 2011

Gomorron gomorron!

Idag vaknade jag av att jag var såååå förkyld att jag nästan inte kunde andas. Det var asjobbigt! :(

Men idag måste jag städa hela huset, det gör vi alltid söndagen innan vi ska till mamma! XD
Det är typ asstökigt här för ingen i famliljen (pappa, jag och emma) orkar plocka undan efter sig. Eller ja alla är lika lata! :P Så idag blir det storstädning.. Ni ska bara veta hur mycket kläder som ligger på golvet i mitt och Emmas rum?!

Min profilbild på Facebook, vad tycker ni? :)

Kommentarer
Postat av: emilia

HEj! <3 Snälla rara söta du skulle du kunne göra en header åt mig? Men jag vill inte ha för mycket och överdrivet ! vill ha väldigt enkelt ! <3 PUSSS du kan kolla vilka bilder du vill hha själv :P

2011-09-11 @ 11:54:06
URL: http://swiidens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0