Kom precis hem!

Jag kom precis hem från skolan! I förra inlägget var jag heeeelt oseriös men det var bara för att typ halva klassen stirrade på mig när jag skrev inlägget och då ville jag inte skriva nåt speciellt och komma in i detaljer!

Men vet ni, jag trodde seriöst att Bilden (ämnet asså) skulle vara astråkigt men det var faktiskt riktigt kul! Jag var sjuk förra gången så jag visste inte vad vi gjorde men vi skulle typ skriva vårt namn och klass på vår bildmapp och så skulle man typ rita sitt intresse! Jag ritade en flicka typ som var jätteglad och så ritade jag lite noter som betyder att jag gillar att dansa och sjunga..

Men nu ska jag och mamma åka till Jysk och titta på sängar! Hörs senare, puss!! ♥♥

Ni får en lite halvt skum bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0